Profiterol alaprecept recept
Profiterol alaprecept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal recept
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Finomfőzelék recept
Finomfőzelék
Madártejszelet recept
Madártejszelet
Legényfogó leves recept
Legényfogó leves
Mákos guba  recept
Mákos guba
Kapros tökfőzelék virslivel recept
Kapros tökfőzelék virslivel
Rakott zöldbab darált hússal recept
Rakott zöldbab darált hússal
Paprikás csirke recept
Paprikás csirke
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros) recept
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros)
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Joghurtos kanalas fánk recept
Joghurtos kanalas fánk
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel  recept
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel
Hagyományos resztelt csirkemáj recept
Hagyományos resztelt csirkemáj
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
A Lidl egyik volt vezetőasszisztense elárult egy belső titkot, amiből kiderült, hogy a nap melyik időszakában érdemes menni az üzletbe, ugyanis ekkor vannak a legnagyobb kedvezmények.

Roo Dhissou a Netflix „24 Hours in Lidl” című műsorában mondta el, hogy a legjobb időpont délután 4 és 5 óra között van a vásárlásra, ugyanis ekkor kezdődnek a leértékelések.

 Meghatározott időszakban akciózzák a termékeket az üzletben / Fotó: Shutterstock
Meghatározott időszakban akciózzák a termékeket az üzletben / Fotó: Shutterstock

„Vannak meghatározott időpontok a nap folyamán, amikor ellenőrizni kell az árut, és pótolni, ami hiányos. Látni fogod, hogy leértékelik a termékeket, így még azelőtt meg tudod szerezni őket, mielőtt visszakerülnének a polcokra. Nem aznap vannak leárazva, mint más szupermarketekben, hanem általában két nappal előtte” - magyarázta Roo.

Catherine Shuttleworth, a szupermarket marketing tanácsadója kiemelte: „Az első napon 30 százalékkal csökkentik a termékek árát, a második napon már 60 százalékkal.

Ráadásul az Egyesült Királyságban az emberek úgynevezett keresődíjat is kaphatnak, ha tudnak egy olyat jól megközelíthető helyet ahová egy új Lidl kerülhet.

(Forrás: Ripost)

Borítókép: Shutterstock

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.