Epres blondie
Zsemlegombóc
Babgulyás
Vadas marha
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral
Rigójancsi, ahogy mi szeretjük
Krémes spenótfőzelék
Finomfőzelék
Kapros tökfőzelék virslivel
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Kínai szezámmagos csirke
A legfinomabb sajtos-tejfölös lángos
Káposztás tészta egyszerűen
Körömpörkölt csülökkel
Dubarry-csirkemell
Csupacsokis brownie
Dödölle - az eredeti recept
Tojásos nokedli fejes salátával
Kijevi csirkemell rizibizivel
A Nanushka nemcsak a legújabb kollekcióját, hanem egy új élményt is bemutatta, amikor a Happier Grocery-vel közösen megnyitotta a Nanushka Cafét a New York-i Divathéten.

Ez az együttműködés a divat és az egészséges életmód találkozását ünnepli, és egy különleges gasztronómiai élményt kínál a látogatóknak.

 

A gasztronómia az új luxus?

A luxuspiac a gazdasági kihívások ellenére is folyamatosan új utakat keres, hogy alkalmazkodjon a változó vásárlói szokásokhoz. Miközben a divatmárkák a klasszikus ruházat mellett egyre inkább a mindennapi élet részeivé váltak, nemcsak a gardróbunk, hanem a mindennapi élményeink is gazdagodtak. A high-end márkák már nemcsak a drága táskáikkal és cipőikkel hódítanak, hanem egyre inkább a gasztronómia világába is belépnek. A Louis Vuitton, Dior és Ralph Lauren után most a Nanushka is egy új dimenziót nyitott, amikor a Happier Grocery-vel közösen megnyitotta saját pop-up kávézóját – egy olyan helyet, ahol a divat, a fenntarthatóság és az ínycsiklandó ételek találkoznak.

A Nanushka Café: gasztronómia a divathéten

A Nanushka, amely nemcsak ruháival, hanem fenntarthatósági elkötelezettségével is kiemelkedik, most új irányt mutatott. A Nanushka Café, amely a Happier Grocery-vel közösen nyílt meg a New York-i Divathéten, nem csupán egy kávézó, hanem egy igazi divatélmény.

 

A kávézóban italok és desszertek vártak, mindez pedig tökéletes szinergiát alkotott a divathét pezsgő hangulatával. Az italok között helyet kaptak a különböző matcha italok, friss gyümölcslevek, tea és természetesen a legfinomabb desszertek is. A kávézó a Happier Grocery-vel közösen az egészséges étkezésre és fenntarthatóságra épített, így a látogatók nemcsak divatélményt, hanem egy tudatos, egészséges élvezetet is megtapasztalhattak.

Az együttműködés a divathét idején különösen nagy figyelmet kapott, hiszen a Nanushka nemcsak a legújabb kollekcióját, hanem a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét is megosztotta a közönséggel. Az esemény tökéletes lehetőséget biztosított a márkának, hogy bemutassa új irányvonalát, amely a divat mellett a mindennapi élet más területeire is kiterjed.

A Nanushka és Happier Grocery kapcsolatának szinergiája

A Nanushka Café és a Happier Grocery együttműködése nemcsak a márka gasztronómiai horizontját bővítette, hanem egy olyan élményt is teremtett, amely a fenntartható divat és az egészséges életmód ötvözését képviseli. Az esemény a divathét idején különleges jelentőséggel bírt, és a Nanushka sikeresen integrálta a gasztronómiai élményeket a márka divatjával. Az együttműködés egyelőre csak a divathéten volt élvezhető, de biztosan sokan emlékeznek majd rá, mint a divat és gasztronómia találkozásának egyedülálló pillanata.

 

 

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.