Mit tehetsz, ha rossz az élelmiszer, amit megvettél?

Ha a boltban, vásárlás közben élelmiszerbiztonsági vagy minőségi problémával találkozol, akkor azt jelezd az üzletvezetőnek, hogy mielőbb megoldást találjon a problémára.
Bármilyen egyéb, élelmiszerlánc-biztonságot fenyegető probléma esetén ajánlott bejelentést tenni annak érdekében, hogy a Nébih vagy a területi szervek szakemberei kivizsgálhassák az esetet és megszüntethessék a szabálytalanságot – írják Facebook bejegyzésükben.
Bejelentést a nap 24 órájában ingyenesen hívható Nébih Zöldszámon (06-80/263-244), az ingyenes applikáción keresztül, illetve az [email protected] e-mail címen tehettek.
Mindennapi élelmiszereink biztonságos fogyaszthatósága érdekében a szakemberek arra ösztönzik a fogyasztókat, hogy segítsenek az élelmiszer-biztonsági problémák felderítésében és megelőzésében! A Nébih – a területi kormányhivatalok közreműködésével – a beérkezett panaszt, bejelentést kivizsgálja, és amennyiben jogsértést tapasztal, megteszi a szükséges intézkedést. A bejelentő a vizsgálat befejezésekor a megtett intézkedésről vagy annak mellőzéséről értesítést kap.
Érdemes azonban tudni, hogy a névtelen panasz vizsgálata mellőzhető, azaz a Nébih mérlegelheti, hogy lefolytassa-e az ellenőrzést.
Borítókép: Shutterstock
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.