Klasszikus kuglóf recept
Klasszikus kuglóf
Klasszikus csülök pékné módra recept
Klasszikus csülök pékné módra
Dubarry-szelet recept
Dubarry-szelet
Csokis muffin  recept
Csokis muffin
Máglyarakás kalácsból recept
Máglyarakás kalácsból
Csikós tokány recept
Csikós tokány
Aranygaluska vaníliasodóval  recept
Aranygaluska vaníliasodóval
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Puncstorta  recept
Puncstorta
Birsalmasajt tartósítószer-mentesen recept
Birsalmasajt tartósítószer-mentesen
Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Birsalmakompót tartósítószer-mentesen recept
Birsalmakompót tartósítószer-mentesen
Apfelstrudel, az osztrák, húzott almás rétes recept
Apfelstrudel, az osztrák, húzott almás rétes
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Mákos guba  recept
Mákos guba
Avokádókrém recept
Avokádókrém
Kijevi csirkemell rizibizivel  recept
Kijevi csirkemell rizibizivel
Mézes krémes  recept
Mézes krémes
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Érdekességek

Hús, sör és sajt - Ezekre költötték a legtöbbet a magyarok

vásárlás
Élelmiszerekre 1835 milliárd forintot, háztartási vegyi árura és szépségápolási termékekre pedig 448 milliárdot költött a lakosság 2018-ban. Mutatjuk, milyen termékekre ment el a legtöbb pénzünk!

A múlt évben a bevásárlások során a legtöbbet, 292 milliárd forintot feldolgozott húsra költöttük - írja a Világgazdaság. A sonka, a szalámi és a virsli iránt is nőtt a kereslet, emiatt pedig 6 %-kal nőtt a húskészítmények forgalma.

Hazánkban (is) sörforradalom zajlik, ami magával hozza a prémium- és szuper prémium, illetve az ízesített és az alkoholmentes termékek robbanásszerű növekedését. Ez pedig azt eredményezte, hogy a kiskereskedelmi sörértékesítés tavaly 11 %-kal 150 milliárd forint fölé ugrott.

A „dobogó” harmadik fokán a sajtok következnek, melyek forgalma 5 %-kal 102 milliárd forintra nőtt. A negyedik és az ötödik helyen pedig erőteljes növekedéssel a szénsavas üdítőital és az ásványvíz végzett. Az előbbire 12 %-kal, az utóbbira 10 %-kal fordított többet a magyar lakosság. Valószínűleg mindkét kategória növekedéséhez hozzájárult a különösen meleg nyár – tavaly ugyanis többször is hőségriadót rendeltek el a nagy meleg miatt.

A felmérése szerint egyébként a legtöbbet szuper- és hipermarketekben vásároltunk. 43 százalékpontot a 400–2500 négyzetméteres, 25 százalékpontot pedig a 2500 négyzetméter feletti boltok értek el.

NEM MINDEGY, HOGY LIGHT, CUKORMENTES VAGY CSÖKKENTETT KALÓRIATARTALMÚ? BIZONY NEM! ÉLELMISZER KISOKOS>>>

KIDERÜLT: ENNYIT KÖLTENEK A MAGYAROK ALKOHOLRA>>>

KIDERÜLT, MENNYIT KÖLTÜNK AZ ÉTTERMEKBEN, ÉS MELYIK SÉF NEVÉRE KAPJUK FEL A FEJÜNKET>>>

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.