Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Legényfogó leves recept
Legényfogó leves
Profiterol alaprecept recept
Profiterol alaprecept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Hagyományos resztelt csirkemáj recept
Hagyományos resztelt csirkemáj
Finomfőzelék recept
Finomfőzelék
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros) recept
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros)
Paprikás csirke recept
Paprikás csirke
Minestrone recept
Minestrone
Mákos guba  recept
Mákos guba
Klasszikus kelkáposzta-főzelék recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék
Kapros tökfőzelék virslivel recept
Kapros tökfőzelék virslivel
Egyszerű rakott kel recept
Egyszerű rakott kel
A legfinomabb sütőtökkrémleves recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Mátrai borzaska recept
Mátrai borzaska
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Rakott karfiol (a klasszikus recept) recept
Rakott karfiol (a klasszikus recept)
Érdekességek

Hús, sör és sajt - Ezekre költötték a legtöbbet a magyarok

vásárlás
Élelmiszerekre 1835 milliárd forintot, háztartási vegyi árura és szépségápolási termékekre pedig 448 milliárdot költött a lakosság 2018-ban. Mutatjuk, milyen termékekre ment el a legtöbb pénzünk!

A múlt évben a bevásárlások során a legtöbbet, 292 milliárd forintot feldolgozott húsra költöttük - írja a Világgazdaság. A sonka, a szalámi és a virsli iránt is nőtt a kereslet, emiatt pedig 6 %-kal nőtt a húskészítmények forgalma.

Hazánkban (is) sörforradalom zajlik, ami magával hozza a prémium- és szuper prémium, illetve az ízesített és az alkoholmentes termékek robbanásszerű növekedését. Ez pedig azt eredményezte, hogy a kiskereskedelmi sörértékesítés tavaly 11 %-kal 150 milliárd forint fölé ugrott.

A „dobogó” harmadik fokán a sajtok következnek, melyek forgalma 5 %-kal 102 milliárd forintra nőtt. A negyedik és az ötödik helyen pedig erőteljes növekedéssel a szénsavas üdítőital és az ásványvíz végzett. Az előbbire 12 %-kal, az utóbbira 10 %-kal fordított többet a magyar lakosság. Valószínűleg mindkét kategória növekedéséhez hozzájárult a különösen meleg nyár – tavaly ugyanis többször is hőségriadót rendeltek el a nagy meleg miatt.

A felmérése szerint egyébként a legtöbbet szuper- és hipermarketekben vásároltunk. 43 százalékpontot a 400–2500 négyzetméteres, 25 százalékpontot pedig a 2500 négyzetméter feletti boltok értek el.

NEM MINDEGY, HOGY LIGHT, CUKORMENTES VAGY CSÖKKENTETT KALÓRIATARTALMÚ? BIZONY NEM! ÉLELMISZER KISOKOS>>>

KIDERÜLT: ENNYIT KÖLTENEK A MAGYAROK ALKOHOLRA>>>

KIDERÜLT, MENNYIT KÖLTÜNK AZ ÉTTERMEKBEN, ÉS MELYIK SÉF NEVÉRE KAPJUK FEL A FEJÜNKET>>>

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.