Sárgaborsóleves füstölt hússal
Babgulyás
Dubarry-csirkemell
Tárkonyos csirkeraguleves
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Kijevi csirkemell rizibizivel
Dödölle - az eredeti recept
Vadas marha
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral
Krémes spenótfőzelék
Kínai szezámmagos csirke
Klasszikus túrógombóc fahéjas tejföllel
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Klasszikus kuglóf
Körömpörkölt csülökkel
Kapros tökfőzelék virslivel
Finomfőzelék
Rigójancsi, ahogy mi szeretjük
Mézes-mustáros csirkemell
Zsemlegombóc
Érdekességek

Eltűnik a magyar családok kedvenc kávéja, megszüntetik a Tchibo Family árusítását

Minsk,,Belarus,-,November,25,,2018:,Studio,Shot,Packs,Of
Fotó: siamionau pavel / © Shutterstock
Eltűnik a boltok polcairól a magyarok kedvenc kávéja, a Tchibo Family. A népszerű darált kávé sárga csomagolását sokan ismerik, ám ezentúl már nem a megszokott formában találkozhatunk vele az élelmiszerüzletekben.

A Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé. Jellegzetes, messziről kiszúrható sárga csomagolását a magyarok nagyon jól ismerik. A Tchibo Family egy közkedvelt, évek óta nagy tételben árusított darált kávé, ami ott volt szinte minden élelmiszerboltban a polcokon. Sokan ezt töltötték a kotyogósba vagy tették a kávéfőző filterébe, vitték a munkahelyre, az irodába. A Tchibo Family brand azonban megszűnik, sőt talán már el is tűnt a boltokból.

Megszűnik a Tchibo Family
Megszűnik a Tchibo Family, Eduscho Family lesz az új neve a kávénak
FOTÓ: TCHIBO

Megszűnik a Tchibo Family

A szemfüles vásárlók már észrevehették, hogy eltűnt a Tchibo Family, vagyis a jól ismert sárga csomagoláson már nem szerepel ott a Tchibo emblémája. Az eltűnés, a változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek új neve ezentúl Eduscho Family lesz. A csomagolás ugyan megújul, de a darált kávé receptúráján nem változtatnak, tehát továbbra is a megszokott ízt kapják majd a vásárlók.

Mi az az Eduscho?

Régóta, pontosan száz éve létező márka az Eduscho, amelyet 1924-ben alapított Eduard Schopf. Az EduScho az alapító nevének kezdőbetűiből létrejött márkanév, melyet az 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo. Erős a jelenléte Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik, ugyanis az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut még Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza.

 

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.